Page 84 - Forsvarets forum 2-2018
P. 84

LUFTFORSVARET









































        Sensortesta

















        Både Forsvarets spesialkommando og Marinen

        har hatt vellykka testar med F-35-trening.






        Noregs nye kampfly vert no integrerte med   – Systema til F-35 snakkar saman med sys-  Flya gjer ikkje det så klart, men prosjektet
        resten av Forsvaret                    tema til Marinen og FSK. Det har veldig mykje   gjer det, sa forsvarssjef, admiral Haakon
          – Vi har trent saman med Marinen og Forsva-  å seie at vi ikkje treng å ta alt over tale og radio.   Bruun-Hanssen, under framlegginga av Forsva-
        rets spesialkommando (FSK) i byrjinga av 2018   Når kommunikasjonen går automatisk mellom   rets årsrapport.
        for å sjå om kommunikasjonssystema våre kan   dei tekniske løysingane, frigir det mykje tid for   F-35 skal ha moglegheit til avgrensa løysing
        snakke saman, avslørte sjef 332 skvadron, Ståle   piloten som kan bruke meir tid og energi på dei   av oppdrag allereie i utgangen av 2019, men
        «Steel» Nymoen, under overleveringa av Forsva-  taktiske avgjerdene, fortel Nymoen.  skal ikkje ta fullt over for F-16 før i 2025.
        rets årsrapport.                                                               – Vi ser at F-35 taklar arktisk klima godt.
          Med ei rekke sensorar, kommunikasjon over 28   På skjener. Grunnen til at dei norske flya kan   Bremseskjermen har blitt testa ut og fungerer,
        radarband og ei utruleg datakraft vil ein av dei vik-  trene integrert berre få månader etter framkom-  sjølve bremsesystema er betre enn på F-16, og
        tigaste oppgåvene til F-35 i strid vere å samle inn   sten er den hurtige framgangen i utviklinga.  flyet kan lettare lande i sidevind. Eg vil òg seie
        informasjon og ikkje minst å spreie han vidare.   – F-35 er eit prosjekt som går på skjener.   at å køyre på med full etterbrennar i norsk
     84  APRIL 2018
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89