Page 84 - Forsvarets forum 2-2018
P. 84
LUFTFORSVARET
Sensortesta
Både Forsvarets spesialkommando og Marinen
har hatt vellykka testar med F-35-trening.
Noregs nye kampfly vert no integrerte med – Systema til F-35 snakkar saman med sys- Flya gjer ikkje det så klart, men prosjektet
resten av Forsvaret tema til Marinen og FSK. Det har veldig mykje gjer det, sa forsvarssjef, admiral Haakon
– Vi har trent saman med Marinen og Forsva- å seie at vi ikkje treng å ta alt over tale og radio. Bruun-Hanssen, under framlegginga av Forsva-
rets spesialkommando (FSK) i byrjinga av 2018 Når kommunikasjonen går automatisk mellom rets årsrapport.
for å sjå om kommunikasjonssystema våre kan dei tekniske løysingane, frigir det mykje tid for F-35 skal ha moglegheit til avgrensa løysing
snakke saman, avslørte sjef 332 skvadron, Ståle piloten som kan bruke meir tid og energi på dei av oppdrag allereie i utgangen av 2019, men
«Steel» Nymoen, under overleveringa av Forsva- taktiske avgjerdene, fortel Nymoen. skal ikkje ta fullt over for F-16 før i 2025.
rets årsrapport. – Vi ser at F-35 taklar arktisk klima godt.
Med ei rekke sensorar, kommunikasjon over 28 På skjener. Grunnen til at dei norske flya kan Bremseskjermen har blitt testa ut og fungerer,
radarband og ei utruleg datakraft vil ein av dei vik- trene integrert berre få månader etter framkom- sjølve bremsesystema er betre enn på F-16, og
tigaste oppgåvene til F-35 i strid vere å samle inn sten er den hurtige framgangen i utviklinga. flyet kan lettare lande i sidevind. Eg vil òg seie
informasjon og ikkje minst å spreie han vidare. – F-35 er eit prosjekt som går på skjener. at å køyre på med full etterbrennar i norsk
84 APRIL 2018