Page 87 - Forsvarets forum 3-2018
P. 87
PÅ TOKT: NH90 var på
tokt sammen med
KV Andenes.
FOTO: HAAKON KJØLMOEN
Arktisk tokt
er utruleg godt egna til å operere i Arktis. 2020-talet. Da vil både Kystvakta og 337 skva- produkt, men også eit krevjande produkt, for-
Eg må berre skryte av maskina, seier dron ha heilt moderne system. tel Johansen.
Johansen. – Vi ser fram til dei nye fartøya. Eg trur det – Media har dessverre fått lov til å fokusere
vil kome til å ta kapasiteten eit steg vidare, litt for mykje på det negative. Vi har til gode
Sjø og Luft. KV Andenes var i dei to vekene seier Johansen. at dei har sett på maskina og skjønt kva dei
toktet varte både arbeidsplass og heim til skriv om, seier Johansen.
mannskapet frå 337 skvadron. Mykje i media. NH90 har vore mykje i media Majoren meiner likevel skvadronen ikkje
– Luftforsvaret har eit svært godt samar- sidan det først blei bestemt at det var Luftfor- lar rykte gå inn på dei.
beid med Kystvakta. Dei har stor forståing svarets nye val av maritimt helikopter. For- – Vi er vel blitt vant til det. Vi veit kva
for utfordringane med innfasinga av NH90 seinkingar, ei mogleg prioritering av fregatt vi driv med og må stille oss til det, seier
og personellet er samstundes veldig profe- over kystvakt og vedlikehaldsavgrensinga Johansen.
sjonelle med tanke på drifting og det å ha eit som Johansen fortel om har gitt helikoperet
helikopter om bord. Eg har utelukkande gode eit dårleg rykte.
ting å seie om dei, seier Johansen. – NH90 har dessverre fått eit veldig uheldig
KV Andenes er ein av tre fartøy i Nord- rykte. Det er jo ei veldig moderne maskin, og Presse- og informasjonssoldat
kapp-klassa, som skal erstattast i byrjinga av den er ein enorm kapasitet. NH90 er eit godt SVEIN OLAV SÆTER
JUNI 2018 87